Înscrierea actelor de stare civilă emise de…

Certificatul de deces

Cererea de înscriere a certificatelor de deces emise de autorităţile germane va fi făcută de unul dintre membrii familiei sau de către o altă persoană îndreptăţită.

Lista actelor necesare:

  • cererea de serviciu consular;
  • cererea de înscriere în registrele de stare civilă române făcută de unul din membrii familiei sau de către o persoană îndreptăţită;
  • declaraţia pe proprie răspundere din care să rezulte că nu există un alt act transcris sau reconstituit în registrele de stare civilă din ţară;
  • extrasul de deces multilingv (Auszug aus dem Sterbeeintrag – Formule C) fără traducere şi fără apostilă sau certificatul de deces (Sterbeurkunde) în original cu apostila autorităţii germane competente, însoţit de traducerea în limba română;
  • paşaportul şi/sau cartea de identitate ale cetăţeanului român decedat;
  • certificatul de naştere și cel de căsătorie ale cetăţeanului român decedat.

 

Ghiseu consular online

23.02.2017

Cetățenii români care au reședința sau domiciliul în Germania pot accesa site-ul www.econsulat.ro pentru a solicita orice …

Întâlnire cu membri ai comunității române și ai Platformei rețelelor profesionale de excelență din cadrul diasporei

26.09.2019

La data de 24 sept. a.c., Ambasada României la Berlin a organizat o întâlnire a doamnei Natalia – Elena Intotero,…

PRECIZĂRI PRIVIND EXERCITAREA VOTULUI PRIN CORESPONDENȚĂ

08.08.2019

ÎNREGISTRAREA – completarea formularului online de pe portalul www.votstrainatate.ro cu opţiunea pentru votul prin…

Rubrică specială pe pagina de internet a MAE referitoare la organizarea în străinătate a alegerilor pentru Președintele României din noiembrie 2019

06.08.2019

Ministerul Afacerilor Externe a lansat pe pagina oficială de internet o rubrică specială destinată informării…